Edukas esinemine Ungaris


Neljas nädal Euroopas seljatatud ja selleks korraks on lõppenud ka Ungari võistlus ning oh seda rõõmu – järjekordse positiivse tulemusega. Kuid nüüd kõigest järgemööda.

Võistlussündmuste kõrvalt väärib mainimist üks oluline muutus meie võistluskalendris. Nende teel oldud nädalate jooksul saime üle pika aja magada voodites ja uskuge või mitte, aga see oli väga värskendav kogemus. Nimelt ööbisime Györ’i nimelises linnakeses kohaliku kooli ühiselamus, mis asus võistluspaigast umbes-täpselt 10. kilomeetri kaugusel. See tähendas ühist äratust kõigile kell seitse hommikul, mis mõnel päeval kulmineerus sellega, et 2/3 meeskonnast magas poksi põrandal vaiba peal. Olgem ausad - 35 kraadi sooja ja rohkemgi veel aitas sellele tublisti kaasa.

Olime viimased, kes oma vormeli telki ära parkisid, aga see-eest ühed esimestest, kes auto tehnilisest kontrollist muredeta läbi tõid. Muidugi peab suure naeratusega saatma tervitused ja kiitused kohtunikele, kelle harjavarre täpsus, silmade teravus ja näppude kalibreeritus võimaldasid väga kiire tegutsemise. Erinevalt Austriast ja Saksamaast ei leidnud Ungari härrad meie võidusõiduauto juurest ühtegi viga – puudus vaid elektriohu tähisega kleeps auto ninalt, mille vajalikkus on siiani arusaamatu.

Peale tehnilist valmistusime staatilisteks esitlusteks. Päev möödus kiiresti ja nii ka vormelit puudutavad kaitsmised. Enne magaminekut avaldati tulemused ja võistlussõitude eel asusime viiendal positsioonil. Segama jäi vaid disaini kaitsmise punktisumma, kus jäime edetabelis seitsmendale kohale. Saksamaal olime ju ikkagi finaalis.

Kolmas päev möödus kiirenduse, Skid Pad’i ja sprindi võtmes. Seekord suutsime igasse sõitu minna õige seadistusega,ja olime valmis andma endast maksimumi. Kiirenduses  tulemuseks 3.86 sekundit, mille sõitis välja meie Austria ja Saksamaa kestvussõidu piloot Seltsimees Leevike. Tema jaoks oli see esimene kord FEST11-ga võistlustel kiirendada ning kohe ka kiiduväärt tulemus -seni meie parim. Tundsime, et jäi veel kiirust varuks, mille proovime realiseerida Rootsis toimuval võistlusel. Skid’is sõitsime ajaks 5.18. Konkurentidega võrreldes jäi see veidi tagasihoidlikuks. Kui spekuleerida, siis jällegi jäi pisut sekundeid sõidusaapasse, sest juht ei olnud rahul ebaõnnestunud käiguvahetusega. Sprindis sõitsime teiste meeskondadega samas sekundis ja võiski minna koju, et olla valmis kestvussõiduks. Vahemärkuseks veel niipalju, et sõidud toimusid betoneeritud pinnasel, mis tagas autole hulga suurema pidamise, kui seda oleks olnud asfaltil.

Väga kuumas ilmas kulgenud kestvussõit sundis katkestama paljusid meeskondi. Meie piloodid Jüri ja Kristjan näitasid stabiilset kiirust. Nobedamatele kaotasime kaks sekundit ringilt, kuid vaatamta sellele saime kestvussõidus 4. koha. Kiitus meile. Märkimist väärib ka see, et seekord tõusis õli temperatuur 178. kraadini – tervelt 18 kraadi rohkem, kui Saksamaal. Tähtis on see, et me pidasime vastu ja HURRRAAAA – kokkuvõttes 4. positsioon, mis on meie parim tulemus ametlikelt võistlustelt. Eriti magusaks teeb võidetud koha teadmine, et viies meeskond kaotas meile 0,8 punkti.

Hetkel viibime juba Rootsis Karlstadis, kus toimub selle aasta viimane võistlus. Kohal on siin ka Ungaris ülivõimsalt võidutsenud Soome võistkond Metropolia, kellega läheb võidu nimel tõsiseks lahinguks. Meie poolt pakuvad konkurentsi ka eelmised mudelid FEST 08 ja FEST10. Kokku on meeskond esindatud 25 inimesega. Vägev !

Pöidlad pihku!

Sellel postitusel ei ole vastuseid

Email again: