FS Austria esimene kokkuvõte

Meeskond on tänaseks päevaks jõudnud Austria võistluse viimase päevani ja kohe-kohe on algamas kõige suurem proovikivi - kestvussõit. 

Teekond siiani on olnud aga ääretult raske. Kuid kõigest järjekorras:

Teisipäeva öö vastu kolmapäeva magasime Brno külje all väikese tankla parklas ja selle kõrval oleval haljasalal. Nagu ikka hakkas ka sel korral vihma ladistama ja nii mõnedki kes telgi püstitamisest algselt loobunud olid hätta jäid. Kes ronis käru, kes auto alla pikuti. Hommik algas meeldiva Tšehhi keelse sõimu ja politsei ähvardustega. Pakkisime kiirelt, soliidselt oma asjad ja olimegi teel võistluskeskusesse.

Poolel teel Austriasse jagunes seltskond kahkes. Liikur koodnimega " Must Ronk " sõitis Austria lääneserva järgi pidurite jahutuseks vajaminevate detailide järgi, mille üle nii mõnigi meeskond hiljem võistluspaigas imestavaid silmi tegi. Eriti kiirusenäljased Oregonlased, kes uudistasid, kas see annab meile mingisuguse eelise sprindis või kestvussõidu jaoks.

Võistluse ametlikule telkimisalale jõudes koordineerisime ja paigaldasime oma telgid ja asusime vormelit täiustama, et olla valmis tehniliseks kontrolliks. Järgmine päev algas meie jaoks külma vee kraevahele kallamisega. Ilmnesid paljud probleemid, mida me ette näha ei osanud. Kohtunike peedistamine kestis terve päev, kuni lõpuks meie järjepidevus viis võiduni kohtunike üle. Võistlustele pääsemiseks oli vaja raamile lisada kaks toru ja teha uus rool. Öist keevitussessiooni käisi jälgimas nii mõnigi unetu konkureerivatest meeskondadest.

Kolmandal võistluspäeval tehnilise kontrolli, müra-, piduri- ja kallutustesti läbinud FEST11 oli valmis konkurentidele kiirust näitama. Kavas oli Skid Pad, kiirendus ja sprint. 8-kujulise raja läbimine õnnestus 5,4 sekundiga, mis võinuks olla pisut kiirem, kuid jäime rahule. Kiirenduses saime ajaks 3,9 sekundit. Julgeme väita, et olime võimelised sõitma aega 3,7. Seda takistas asjaolu, et hilinenud tehnilise kontrolli tõttu ei olnud meil aega peale Skid Pad-i auto juures midagi muuta ja kiirendasime Skidi seades. Samuti oli rada allamäge - seega 3,7 sekundi lõhn oli õhus. Sprindis tegime päeva positiivseima tulemuse 58,6 sekundit, mis andis meile koha 8 parema tiimi seas. Saime konkurentidelt kiita ja meeskonnaliikmete seljad läksid märksa sirgemaks. Kell 19 kohaliku aja järgi tehti ühispilt ja päev oligi läbi. 

Negatiivset emotsiooni tuli meile staatiliste sündmuste poole pealt, kus me näitasime ennast heast küljest, kuid kohad seda pingereas meile ei näidanud. 

Neljas päev oli kestvussõidu päev. Pärast pikka ootamist ja autole seade tegemist tegime kiire testi harjutusnurgas ja suundusime kestvussõidu starti. Närvid kruttisid ennast järjest ülesse, sest keegi ei osanud arvata, kas meie pidurid peavad koormusele vastu. Rada oli peaaegu sama, mis sprindis ja Jüri näitas rajal kiirtuld. Peale 14. ringi tuli Jüri juhivahetusse. Siis seiskus hetkeks kõigi süda, kuna FEST11 keeldus käivitumast. Peale paari katset saime auto siiski käima ja Siim tormas rajale. Korraks sadas ka vihma ja sõit peatati ning märkasime, et tagumised pidurid on siiski lekkima hakanud. Kui rada oli taas kuiv, läksime rajale ja HURAAAAA - FEST11 jõudis ühes tükis finišisse. Laulusime üheskoos '' Hõissa, Kauboi! '' laululoo ja jäime võistlust jälgima. Kõigile püüdmatuks jäänud Oregonile kaotasime 6,5 sekundit ja seda streikivate piduritega - lõpuringid läbisime käikudega pidurdades.

Kõigele vaatamata on emotsioon positiivne ja seda eriti, võttes arvesse kohtunikega toimunud tsirkust. Lõplikke tulemusi pole veel avaldatud ja ootame lõpptulemust. Pilgud on vaikselt suunatud Saksamaa võistluse poole. Võtame omale päeva hingetõmbeks ning siis suundume Saksamaale, analüüsides siinseid tulemusi ja tehes õigeid järeldusi ja seda ikka selleks, et olla uuel võsitlusel veelgi kiiremad.

Hoiame Teid sündmustega kursis.

Seniks kuulmiseni-nägemiseni!

Sellel postitusel ei ole vastuseid

Email again: